Sunday, May 21, 2006

Convention 2006

after watching the "mini concert" (45mins counts lah hor?)

i conclude that 5566 can indeed sing live (no, they weren't lip-syncing, i swear)

and tonight marks my 1st ever visit to the indoor stadium. haha. CMI. i know.

signing off with the finale song they sang, 1 of my personal favs.



歌曲:白色花漾

歌手:5566 专辑:好久不见

花业里的白杜鹃想起你的笑颜
雨水将花瓣融化我思念
故事因为有你的出现而改变

房间里的旧照片映着我的爱恋
雾气把窗口疑结你不见
季节因为有我的思念而转变
你看不见
雨落下花绽放
仿佛记忆也在随风释放
熟悉的草地上
弥漫你的芳香
就让所有回忆瞬间蒸发
时间停在白色花漾

你是我的太阳
给我温暖的力量
回忆从此有你特别闪亮

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Locations of visitors to this page